سامانه هوشمند خدمات درمانی

شرایط و قوانین مامک پذیرش

 

شرایط و قوانین استفاده از خدمات مامک پذیرش

کاربر گرامی لطفا مواردی که در این صفحه ‌ذکر شده است را به منظور استفاده بهینه از خدمات به دقت مطالعه نمایید.

مامک پذیرش بستری برای دریافت خدمات پزشکی، سلامت، درمان و زیبایی است. برای عضویت یا استفاده از خدمات مامک پذیرش لازم است قوانین و شرایط را مطالعه کرده و آنها را تایید کنید، ثبت‌نام در مامک پذیرش به منزله آگاهی و تایید قوانین این وب‌سایت است.

کلیه اصول و روند ویزیت مامک پذیرش مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با آنان می‌باشند. در صورتی که در آینده، قوانین، روندهای مندرج و سرویس‏‌های ارائه شده تغییراتی اعمال شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می‌گردد و شما کاربر گرامی توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از وب‌سایت یا اپلیکیشن مامک پذیرش به معنی پذیرش هرگونه تغییر است و اخذ نوبت از وب‌سایت به منزله پذیرش این قوانین و مقررات می‌باشد

حساب کاربری بیمار

برای ثبت نوبت لازم است حساب کاربری داشته باشید.:

  • کلیه اطلاعات شخصی شما به‌صورت محرمانه نزد مامک پذیرش باقی خواهد ماند.
  • مسئولیت حفاظت از اطلاعات کاربری شما به عهده خودتان است. درصورتی‌که از مشخصات حساب کاربری‌تان محافظت نکنید، هرگونه خسارت و آسیب متوجه شما بوده و مامک پذیرش   هیچ‌گونه مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد.
  • مسئولیت صحت تمامی اطلاعات وارد شده در حساب کاربری (از جمله نام و نام خانوادگی و سایر اطلاعات شخصی و حرفه‌ای) کاملا برعهده شماست. در صورت مشاهده هرگونه تناقض اطلاعات وارد شده با اطلاعات واقعی‌تان، حساب کاربری شما غیرفعال می‌شود.
  • شما با عضویت در وب‌سایت مامک پذیرش   اجازه ارسال پیامک را به مامک پذیرش   می‌دهید. این پیامک‌ها به‌منظور اطلاع‌رسانی خدمات و سرویس‌های مختلف مثل ثبت نوبت، لغو نوبت، یادآوری زمان نوبت، نظرسنجی، کد ورود به سایت و کمپین‌های ویژه است.
  • اگر امکان دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را روی خط همراه خود بسته‌اید، پیامک‌های مامک پذیرش را بعد ثبت‌نام یا دریافت نوبت دریافت نخواهید کرد. برای دریافت پیام از طرف مامک پذیرش باید امکان دریافت پیامک را فعال کرده یا با پشتیبانی مامک پذیرش تماس بگیرید.
  • هرگونه بی‌احترامی به پزشکان و مشاوران برابر قانون، پیگرد قانونی خواهد داشت و همچنین ارائه خدمات به فرد خاطی متوقف می‌شود

حساب کاربری پزشک

  • پزشک می‌بایست در ساعت‌هایی که به عنوان ساعت کاری اعلام کرده و در آن بیمار نوبت ثبت نموده، پاسخگوی بیمار باشد.
  • پزشک باید مجوز و پروانه طبابت داشته باشد.
  • پزشک در صورت صلاحدید دارو تجویز می‌نماید. لذا ویزیت آنلاین هیچگاه جایگزین ویزیت حضوری و معاینه فیزیکی نیست.
  • اطلاعات بیماران محرمانه تلقی می‌شود و پزشک از انتشار یا استفاده از آن‌ها در فضاهای دیگر خودداری کند.
  • اگر پزشک و یا بیمار به صورت مستقیم (بدون استفاده از بستر مامک پذیرش ) برای یکدیگر موردی را ارسال کنند، خلاف مقررات بوده و مامک پذیرش   پاسخگوی تبعات احتمالی آن نیست
  • پزشکان با ثبت نام  خود در مامک پذیرش   تأیید می‌کنند که حساب کاربری ایشان شامل مواردی که در ادامه آورده می‌شوند، نخواهد بود:
  • مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه
  • هرگونه محتوای مندرج در فهرست مصادیق محتوای مجرمانه
  • هر گونه توهین به ادیان رسمی کشور، آداب، رسوم، قومیت‌ها، لهجه‌ها و گویش‌های مختلف
  • استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی، درج بی‌مورد عکس صورت اشخاص یا استفاده از عکس کودکان برای معرفی خدمات و خدماتی که مخاطب آن کودکان نیستند.
  • هر نوع آگهی و خبرپراکنی سیاسی، اجتماعی یا مذهبی که جنبه تجاری نداشته باشد.
  • هر شکلی از شرط‌بندی (با جایزه یا بدون جایزه)
  • هرگونه سوءاستفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد و آگهی دهنده مسئول آن تلقی شده و مامک پذیرش در این مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

قوانین پرداخت و اخذ نوبت

  • با توجه به اینکه تمامی پرداختی ها در مطب پزشک انجام خواهد شدو مامک پذیرش تنها هزینه زیرساخت، کارمزد و مالیات  دریافت می کند درصورت لغو نوبت، مامک پذیرش هیچ گونه مسئولیتی در قبال باز پرداخت هزینه پرداختی به کاربر را نخواهد داشت

قوانین و مقررات مشاوره متنی وانلاین

مامک پذیرش صرفا بستر و زیرساخت مشاوره متنی و انلاین را برای ارتباط بیمار و پزشک فراهم می‌کند. مسئولیت استفاده صحیح از این ابزار با شماست و هرگز نباید به‌عنوان جایگزین مراجعه حضوری تلقی گردد.

  • صحت مندرجات اطلاعات فردی و سوال و جواب‌های شما بسیار ضروری است و مسئولیت آن با شخص کاربر است.
  • پزشکانی که در وب‌سایت مامک پذیرش   پروفایل دارند و مشاوره متنی یا انلاین آنها فعال است دارای کد نظام‌پزشکی بوده و مجوز طبابت دارند. مسئولیت تجویز پزشکی و درمانی با شخص پزشک است. شما با اخذ نوبت مشاوره آنلاین یا طرح یک سوال در مشاوره متنی و تایید قوانین سایت، شرایط و مسئولیت آن را می‌پذیرد و برعهده می‌گیرد.
  • در ابتدای روند مشاوره متنی اطلاعاتی از قبیل قد، وزن، بیماری‌های خاص احتمالی یا مصرف دارو از شما پرسیده می‌شود. ارائه صحیح این اطلاعات در تشخیص و تجویز پزشک مهم بوده و مسئولیت صحت آن برعهده شماست.
  • قبل از شروع مشاوره متنی مدارک پزشکی لازم را برای پزشک ارسال کنید.
  • در مشاوره متنی ممکن است لازم باشد سوال و جواب‌ها بین پزشک و شما چندین مرتبه ادامه پیدا کند. اتمام یک جلسه مشاوره متنی به تشخیص پزشک صورت می‌گیرد.
  • سوال عنوان شده توسط شما در مشاوره متنی باید حاوی یک موضوع باشد نه بیشتر.
  • اگر نوبت مشاوره انلاین گرفته‌اید باید راس ساعت مقرر دردسترس باشید. لازم است در بازه زمانی تعیین شده منتظر باشید تا با شما تماس گرفته شود.
  • درصورتی‌که در زمان‌ِ تعیین‌شده برای مشاوره‌ آنلاین  دردسترس نبودید، نوبت شما لغو می‌شود و امکان بازگشت وجه وجود ندارد.
  • در جلسه مشاوره متنی باید مرتب به جلسه متنی خود در وب‌سایت مامک پذیرش   مراجعه کنید و در صورت وجود سوال از سمت پزشک به آن پاسخ دهید. بدون شک مسئولیت عدم پاسخگویی مناسب به سوال پزشک برعهده شماست.
  • در‌صورتی‌که نتوانید به صورت مدام در جلسه مشاوره‌ متنی حضور داشته باشید و سوال‌های خود را از پزشک بپرسید، نوبت‌تان به زمان دیگری موکول نمی‌شود و نمی‌توانید ادامه‌ی سوالات خود را زمان دیگری بپرسید.
  • اگر در فرآیند مشاوره متنی یاانلاین مشکلی پیش آمد، تا ۴ ساعت بعد از زمان نوبت فرصت دارید که با پشتیبانی تماس بگیرید و پیگیری کنید..
  • درخواست شماره تلفن از پزشک غیر قانونی می باشد و در صورت اعلام پزشک، توسط تیم پشتیبانی پیگیری خواهد شد.
  • هزینه هر جلسه مشاوره متنی یا مشاوره آنلاین  در پروفایل هر پزشک مشخص است و  شما با نوبت‌گیری از پزشک مورد نظر برای مشاوره آنلاین  یا ایجاد جلسه مشاوره متنی هزینه اعلام شده را می‌پذیرید و پرداخت می‌کنید.
  • ممکن است جلسه مشاوره متنی پس از پایان و با تشخیص پزشک به‌صورت عمومی در پروفایل پزشک نمایش داده شود. در این صورت صرفا نام شما در آن درج می‌شود و نام خانوادگی محفوظ خواهد ماند.

قوانین انتشار نظرات کاربران

ثبت نظر از سوی شما کاربران گرامی برای مامک پذیرش و دیگر بیمارانی که پروفایل پزشک و مراکز خدمات درمانی را مشاهده می‌کنند از اهمیت بالا و بسزایی برخوردار می‌باشد. از اینکه صبورانه زمان خود را صرف ثبت نظر و پیشنهادات می‌کنید تا سایر کاربران در انتخاب پزشک و خدمات درمانی از نظرات شما بهره‌مند شوند، سپاسگزاریم.

محتوای ارائه شده توسط شما، پس از ثبت، مورد بررسی تیم مامک پذیرش قرار گرفته و سپس تایید خواهد شد. لذا خواهشمندیم برای استفاده همگان از تجربه ارزشمند شما، نکات زیر را مدنظر داشته باشید:

  • محتوای ارسالی باید طبق عرف و شئونات جامعه و با بیانی عاری از لحن تند، تمسخر و توهین باشد.
  • محتوای ارسالی نمی‌تواند شامل اطلاعات شخصی، راه‌ارتباطی، لینک و… باشد.
  • از درج نظرات گمراه‌کننده که ممکن است نظر افراد را تحت الشعاع  قرار دهد و منصفانه نباشد، اجتناب نمایید.
  • نظرات کاربرانی که دارای نام و نام خانوادگی نامناسب در نام کاربری خود باشند، تایید نخواهد شد.
  • نظرات ثبت شده در مامک پذیرش   ، تجربه شخصی بیماران در مواجهه با پزشک و روال درمان ایشان است. از آنجایی که اطلاعات کلیه کاربران نزد مامک پذیرش محفوظ است اما با دستور قضایی قابل پیگیری می‌باشد لذا از ثبت نظرات غیرواقعی و توهین‌آمیز اجتناب نمایید.

قوانین مربوط به خدمات ویژه مامک

  • مامک پذیرش   صرفا بستر و زیرساخت مشاهده و امکان استفاده از خدمات  را فراهم نموده است. مسئولیت استفاده صحیح از این ابزار با شماست.
  • صحت مندرجات اطلاعات کاربری‌تان و بررسی پیشنهادها قبل از خریداری بسیار ضروری است و مسئولیت آن با شماست.
  • پزشکان و کلینیک‌هایی که در  خدمات ویزه پروفایل دارند و پکیج خدمات آنها فعال است دارای کد نظام‌پزشکی بوده و مجوز طبابت دارند. مامک پذیرش  سعی کرده است که تمامی موارد و پیشنهادات مطرح شده از سمت مراکز درمانی را به دقت بررسی و اعتبارسنجی کند. در همین راستا مرکز درمانی  هم موظف شده است که به تمامی مواردی که اعلام کرده‌است متعهد باشد. در این بین شما هم در زمان مراجعه و گرفتن خدمات، مسئول هستید که تمامی آنچه به شما تعهد داده شده را به دقت بسنجید و در صورت داشتن مغایرت با خدمت مورد نظر آن را به پشتیبانی مامک پذیرش   گزارش دهید تا در زمان مناسب بررسی‌های لازم صورت گیرد..
  • مسئولیت قیمت‌گذاری خدمات و میزان تخفیف‌ها با مرکز درمانی ارائه‌دهنده آن خدمت است.
  • در مامک پذیرش  نوبت دریافتی شما، تاریخ اولین نوبت شماست. و در صورتی که از خدماتی استفاده می‌کنید که به چندین جلسه مراجعه نیازمند هستند، باید مراجعات بعدی شما با پزشک مربوطه برنامه‌ریزی شود. لذا محرز است که هر‌گونه تخفیف اعمالی روی خدمات خریداری شده هم شامل همان نوبت اول می‌شود و برای استفاده از تخفیف‌های بیشتر، دوباره می‌توانید از سایت مامک پذیرش استفاده کنید.
  • برای استفاده از نوبت خود در مامک پذیرش ، باید راس ساعت مقرر در مطب حضور داشته باشید. هرچند ممکن است زمان انتظار شما در مطب طولانی‌تر شود. پیشاپیش از صبوری شما ممنونیم.
  • انجام کلیه خدمات پزشکی منوط به تایید پزشک است. در صورتی که بنا به نظر پزشک، خدمت درمانی خریداری شده‌ی شما در حال حاضر قابل انجام نباشد، مبلغ پرداختی شما به اعتبارتان برگردانده می‌شود. اگر خدمت مورد نظر شما شرایط درمانی خاصی را هم نیازمند است که در زمان دیگری امکان‌پذیر می‌شود، در صورت تشخیص پزشک و با هماهنگی با پشتیبانی می‌توانید نوبت خود را به زمان بعد از آماده‌سازی شرایط موکول کنید

 پشتیبانی خدمات نوبت

  • ساعات پشتیبانی نوبت هر روز هفته از ساعت ۸صبح الی ۸ شب می باشد

امنیت و حریم شخصی

امنیت و حریم شخصی شما برای مامک پذیرش بسیار مهم است. به همین دلیل نظرات تنها با نام شما و بدون ذکر نام خانوادگی منتشر می‌شود.

پیغام خود را بگذارید و یا یا با شماره تلفن های ما تماس بگیرید

مامک پذیرش همراه درمانی شما